Onsdagstrimmen 20. mars:

Oppmøte Byåsen Butikksenter
kl. 10.30.
Vi går Strandlinja og Driftsveien til Lavollen.
Ta med brodder (mye is)
Velkommen til både nye og gamle onsdagstrimmere!

Onsdagstrimmen er et tilbud for deg som ønsker å gå på tur sammen med andre, i kjente og mindre kjente deler av marka. Hver onsdag hele året samles en gjeng turglade mennesker på formiddagen for å gå langs stier, skiløyper og veier i marka. Turens tempo tilpasses gruppa, dette kan medføre et annet tempo enn om en går alene, og med flere stopp underveis.

Hvor går turen?

Turene varierer etter forholdene i marka, og omtale av ukas tur finnes hver mandag på vår hjemmeside og hver tirsdag i Adresseavisens Trondheimssider. Turene legges ofte innom en serveringshytte i marka, eller det legges opp til lunsj ute i det fri.

Onsdagstrimmen tar kun fri i skolens sommerferie.
Eli Normann Næss er koordinator for Onsdagstrimmen.

Gratis deltakelse

Deltagelse på Onsdagstrimmen er gratis for alle. Medlemmer av Trondhjems Skiklub vil som i andre sammenhenger få rabatterte priser på goder og andre aktivitetstilbud, samt at de er med på å støtte opp om arbeidet vi gjør for fine stier og løyper i marka.

Deltagere på Onsdagtrimmen har i prinsippet samme ansvar som om de går alene på tur. Turene går i variert terreng. Turstøvler og gåstaver gir god sikkerhet i terrenget.

Skulle det likevel oppstå problemer eller skader på turen er Skiklubben ikke økonomisk ansvarlig.